Search This Blog

Wednesday, February 16, 2011

For The First

Bermula nya Penceritaan dongeng, benar ,lucu, lucah mengarut dalam hidup ... Apabila pena dan dan kertas mula bertamu .. Hello All itu zaman dulu .. now on " Apabila jari jemari halus .. mule menekan lappy keybord"
Tak der ape yang perlu nak di Rahsiakan dalam blog ni ... If u think that all keep on your secrete baik jagan ber blog.. Blogger sure Ikhlas dan mulus seperti aper yang hendak di mengarutkan dan di ceritakan .. 
Bermula detik ini .. danny (my name) start mengarut dalam blog untuk aper yang berlaku dan difikirkan perlu .Nak tau pasal SALASILAH danny ? 
 Chill ... 

Sambil Menyelam minum air yer........ 

.. Chill my blog http://ceritapenamurahan.blogspot.com/

"... "Danny Kita tidak berupaya untuk mengubah masa lalu tetapi sesungguhnya, dapat menghancurkan masa kini dengan berasa khuatir tentang masa depan. Bila danny mengisi hati dengan penyesalan untuk masa lalu dan kebimbangan untuk masa-masa yang akan mendatang,percayalah. danny tidak memilih hari ini untuk disyukuri. Justeru, jika danny berfikir tentang hari kelmarin tanpa rasa penyesalan dan hari esok tanpa rasa takut,bererti danny sudah berada di jalan yang benar menuju sukses." ... ok :)> "


Salam 

**danny **

No comments:

Post a Comment